PL | EN

Fitness club

Calypso Fitness Club Szczecin

Aktualności O klubie Grafik zajęć Galeria Ceny Trenerzy
Calypso Fitness Club SzczecinCalypso Fitness Club SzczecinCalypso Fitness Club SzczecinCalypso Fitness Club SzczecinCalypso Fitness Club SzczecinCalypso Fitness Club SzczecinCalypso Fitness Club Szczecin
TRENING DLA KAŻDEGO - CROSS TRENING
2014-08-20

TRENING DLA KAŻDEGO - CROSS TRENING

CROSS TRENING - Short Class    WTOREK I CZWARTEK O 20.30 oraz SOBOTA I NIEDZIELA 0 16.00                

CROSS TRENING 60' z DAWIDEM

W każdy piątek o godz. 20.00 zapraszamy

Cross Training – jako trening ogólnorozwojowy – przynosi bardzo wiele korzyści. Przede wszystkim podnosi kondycję ćwiczącego oraz jego siłę i wytrzymałość. Systematyczne treningi wpływają również na polepszenie koordynacji ruchowej i uzyskanie większej zwinności. Nie bez znaczenia jest również wpływ Cross Trainingu na nasz układ krążenia, a wzmocnienie mięśni zapobiega kontuzjom.

Cross Training, jak i każdy inny trening ogólnorozwojowy, może stanowić przygotowanie organizmu do bardziej wyczerpujących i specjalistycznych treningów, np. siłowych, jeśli chcemy zwiększyć nasze mięśnie. Cross Training bardzo często jest także wykorzystywany jako system urozmaicający trenowanie danej dyscypliny sportowej i rozwijający te mięśnie, które są mniej używane w sporcie przez nas uprawianym jako podstawowy.

Popraw swoją sylwetkę, kondycje, bądź coraz szybszy, silniejszy, przełamuj bariery i sprawiaj, że niemożliwe stało się osiągalne dla Ciebie

Czytaj dalej ››

TABATA - ZAPRASZAMY NA NOWE ZAJĘCIA Short Class
2014-08-20

TABATA - ZAPRASZAMY NA NOWE ZAJĘCIA Short Class

Zapraszamy już od poniedziałku na nowe zajęcia Short Class TABATA. 
Krótki trening w kilka minut, który daje wymarzone efekty, to marzenie każdej dbającej o kondycję osoby.
Trening Tabata poprawia znacznie wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową) w porównaniu do treningu o niskiej i średniej intensywności. Według badań trening tego typu o wysokiej intensywności to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu. Ćwiczenie w ten sposób pozwala spalić więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe. Jest to możliwe poprzez utrzymujący się po zakończonym treningu podwyższonym metaboliźmie kwasów tłuszczowych. Proces ten może to trwać nawet kilkanaście godzin po zakończonym treningu podczas którego tkanka tłuszczowa jest spalana szybciej, mimo że nie wykonujemy już ćwiczeń.
Zasada jest prosta – ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Trening można wykonać zarówno w domu jak i na siłowni. Oczywiście polecamy wykonać co najmniej 5 minutową rozgrzewkę i 5 minutowe ćwiczenia na rozluźnienie po.

Czytaj dalej ››

ZASTĘPSTWO
2014-08-18

ZASTĘPSTWO

19.08 ZASTĘPSTWO! Na ZUMBĘ oraz ZUMBA TONING zapraszamy wraz z Agata Pllucińską

Czytaj dalej ››

RUNMAGEDDON - ODWAŻYSZ SIĘ?
2014-08-11

RUNMAGEDDON - ODWAŻYSZ SIĘ?

Odważ się i weź udział w ekstremalnym biegu Runmageddon 6 września w Sopocie!

Wszystkie kluby Calypso Fitness zbierają chętnych i zamierzają wystartować w klasyfikacji drużynowej. Dla każdego uczetnika przewidziane są ciekawe pamiątki.
A więc jeśli tylko masz w sobie siłę i szczyptę szaleństwa ta przygoda jest właśnie dla Ciebie!
Zapisy oraz szczegołowe info znajdziecie na stronie: www.runmageddon.pl 

Osoby, które się zdecydują prosimy o podanie informacji o swojej rejestracji w recepcji klubu maksymalnie do dnia 17 sierpnia (niedziela) do godz. 17:00.

Dołącz do Calypso i sprawdź się! :)

Czytaj dalej ››

15.08 KLUB CZYNNY W W GODZINACH 10.00 - 18.00
2014-08-11

15.08 KLUB CZYNNY W W GODZINACH 10.00 - 18.00

Drodzy klubowicze w najbliższy piątek zapraszamy na trening w godzinach 10.00 - 18.00
W tym dniu zapraszamy 
o godz. 10.00 na Płaski Brzuch
o godz. 11.00 na Zumbę
o godz. 16.00 na short class Cross Trening

Czytaj dalej ››

[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ]