Fit Comfort
Chcąc zrezygnować z karnetu Fit Comfort, postępuj zgodnie z instrukcjami.
Pamiętaj, że z karnetu można zrezygnować również w klubie, składając wypowiedzenie w formie pisemnej.
Chcąc dokonać zamrożenia karnetu Fit Comfort, postępuj zgodnie z instrukcjami
Pamiętaj, że jednorazowo możesz zamrozić Twój karnet na maksymalnie jeden, kolejny miesiąc kalendarzowy.
Zamrożenie jest bezpłatne i możesz z niego korzystać wielokrotnie,
W okresie zamrożenia nie możesz go przedłużyć na kolejny miesiąc kalendarzowy.
Karnety
Posiadamy 2 rodzaje abonamentu Fit Open oraz Nowość abonament Fit Plus. Karnet Fit Open umożliwia korzystanie klubu ( siłownia, fitness, sauna) bez ograniczeń czasowych. W niektórych klubach posiadamy również usługi dodatkowe np. korty do squasha, treningi personalne, usługi kosmetyczne, które są płatne dodatkowo. Abonament Fit Open dostępny jest w dwóch wariantach:
– na czas nieokreślony płatny miesięcznie z możliwością rozwiązania umowy zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedziana ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
– na czas określony 12 miesięcy, płatny miesięcznie, bez możliwości wypowiedzenia. Nowością w naszej ofercie jest karnet Fit Plus. Jest to rewolucyjne połączeni usług sportowych – Calypso Fitness w zakresie jak powyżej z abonamentem medycznym – PZU Zdrowie oraz z pakietem concierge – PZU Pomoc. Więcej o abonamencie medycznym oraz pakiecie concierge znajdziesz : https://www.calypso.com.pl/pzuzdrowie/
Abonament Fit Plus dostępny jest w dwóch wariantach:
– na czas określony 12 miesięcy, płatny miesięcznie z możliwością wypowiedzenia umowy z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
– na czas określony 12 miesięcy, płatny miesięcznie, bez możliwości wypowiedzenia. Każdy abonament posiada możliwość zawieszenia członkostwa.
W ramach karnetu możesz korzystać ze wszystkich klubów Calypso Fitness w całej Polsce, natomiast korzystanie bez limitu możliwe jest to tylko klubach zlokalizowanych w Twoim mieście. Korzystanie z klubów Premium Calypso Fitness Wilanów w Warszawie oraz Calypso Fitness Adgar Plaza w Warszawie możliwe jest tylko, jeśli posiadasz abonament Premium (abonament Premium możesz kupić po wyborze w cenniku wymienionych wyżej klubów).
W wybranych klubach akceptujemy karty Multisport. W celu sprawdzenia czy dany obiekt honoruje daną kartę partnerską, wejdź na stronę wybranego klubu.
Karty Fit Profit honorowane są wyłącznie w 1 lokalizacji: Calypso Fitness Częstochowa Piastowska.
Tak. Kartę Fit Open może nabyć osoba fizyczna, posiadającą co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 16 lat.
Nie. Z uwagi na aspekty prawne kartę Fit Plus mogą nabyć osoby powyżej 18 roku życia (ustawa o zawodzie lekarza i dentysty oraz wymagania wewnętrzne Partnera medycznego).
Duplikat karty otrzymasz w recepcji obiektu fitness po uiszczeniu opłaty w wysokości 20 zł.
Twoja karta jest gotowa do odbioru w ciągu ok. 3 minut po zaksięgowaniu środków. Możesz ją odebrać w dowolnym obiekcie Calypso Fitness w Twoim mieście.
Możesz ją odebrać w dowolnym obiekcie Calypso Fitness w Twoim mieście.
Przy odbiorze karty członkowskiej niezbędne jest okazanie dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego Twoją tożsamość.
Nasza gwarancja umożliwia korzystanie z usług w przeciągu 14 ustawowych dni nie pozbawiając Cię możliwości odstąpienia od umowy. Jeśli uznasz,
że nasze kluby nie spełnią Twoich oczekiwań zwrócimy Ci środki. Przetestuj nas!
Strefa Moje C@lypso
Do rejestracji konta niezbędne jest wejście w Strefę Moje C@lypso i uzupełnienie danych podanych w formularzu. Jeśli jesteś klubowiczem
Calypso Fitness podaj również numer karty członkowskiej, który znajdziesz pod kodem kreskowym.
Do zalogowania się niezbędne jest założenie konta w Strefie Moje C@lypso.
By założyć swoją Strefę Moje C@lypso wejdź na stronę www.calypso.com.pl. Przejście do Strefy znajduje się w belce górnej strony, jak również w menu. Po założeniu Strefy uzupełnij dane w swoim profilu. W przypadku, gdy jesteś już klubowiczem Calypso Fitness podaj również numer karty członkowskiej, który znajdziesz pod kodem kreskowym.
By założyć swoją Strefę Moje C@lypso wejdź na stronę www.calypso.com.pl. Przejście do strefy znajduje się w belce górnej strony, jak również w menu. Po założeniu strefy uzupełnij dane w swoim profilu.
Razem z trenerem utwórz konto na analizatorze składu ciała Tanita i dokonaj pomiaru. Zdefiniuj swoje ID pomiaru – użyj do tego swojego numeru telefonu lub adresu e-mail. Pamiętaj, by podać te same dane co w Strefie moje C@lypso. Twój pomiar pojawi się w strefie Moje C@lypso maksymalnie
w ciągu 60 minut.
Abonament Fit Plus
Jeśli data startu abonament Fit Plus lub Fit Plus przypada do 24 dnia danego miesiąca to Twój abonament medyczny będzie aktywny od pierwszego dnia kolejnego miesiąca. Jeśli data startu abonament Fit Plus przypada pomiędzy 24 a ostatnim dniem danego miesiąca to Twój abonament medyczny będzie aktywny od piątego dnia kolejnego miesiąca.
Tak, jeśli posiadasz abonament w opcji na czas nieokreślony, wtedy możesz wypowiedzieć umowę. Okres wypowiedzenia to 3 miesiące ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
Jeśli skorzystałeś z abonamentu Fit Plus 365 w opcji 12 miesięcy nie ma możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy.
Tak, każdy nasz abonament ma możliwość zawieszenia członkostwa. W przypadku abonamentu Fit Plus zawieszenie możliwe jest 1 raz co 6 miesięcy. Każde zawieszenie jest płatne kolejno 29 pln, 39 pln, 49 pln. Płatność za zawieszenie może być dokonana w recepcji klubu przy składaniu dyspozycji zawieszenia lub płatność może zostać zrealizowana zdanie poprzez formę płatności wskazaną do umowy.
Wniosek o zawieszenie karnetu należy składać do 25 dnia miesiąca.
Sieć medyczna PZU Zdrowie to prawie 2 000 placówek medycznych w ponad 500 miastach w Polsce. Pełna lista placówek jest dostępna na podstronie Oferta Fit Plus lub na stronie www.pzu.pl.
Wizytę u lekarza możesz umówić za pośrednictwem całodobowej infolinii pod nr 801 405 905 lub 22 505 15 48, aplikacji mobilnej PZU, SMS-a o treści WIZYTA wysłanego na nr 4102, formularza umówienia wizyty, formularza zamówienia rozmowy z konsultantem infolinii lub czatu na stronie www.pzu.pl. Szczegółowe informacje jak umawiać się na wizyty w placówkach medycznych PZU Zdrowie znajdziesz na podstronie Oferta Fit Plus lub www.pzu.pl.
Wystarczy skontaktować się z infolinią PZU Zdrowie i po podaniu numeru PESEL konsultant zarezerwuje dla Ciebie usługę medyczną znajdującą się
w Twoim pakiecie medycznym karty Fit Plus.
Pacjent idąc na umówioną wizytę do placówki medycznej PZU Zdrowie zabiera ze sobą dokument potwierdzający tożsamość.
W przypadku powstania zaległości w bieżących opłatach Operator może zawiesić dostęp do usług medycznych. Wznowienie uprawnienia do korzystania z Usług w zakresie pakietu medycznego nastąpi od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zaksięgowano płatności,
a w przypadku zaksięgowania płatności po 25 dniu miesiąca, od 5-go dnia następnego miesiąca kalendarzowego.
Tak, możesz to zrobić, ale zawieszenie dotyczy tylko części abonamentu sportowego. Twój abonament medyczny jest nadal aktywny. Wniosek o zawieszenie abonamentu fitness należy składać do 25 dnia miesiąca.
Nie. Płatności za abonament możesz dokonać jedną z dwóch metod płatności cyklicznych -poprzez polecenie zapłaty z rachunku bankowego lub cykliczne obciążenie karty płatniczej.
Abonament Fit Open
Jeśli wybrałeś abonament Fit Open w trybie na czas nieokreślony, możesz wypowiedzieć umowę z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
Jeśli skorzystałeś z abonamentu Fit Open 365 w opcji 12 miesięcy nie ma możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy.
Tak, każdy abonament ma możliwość zawieszenia członkostwa. W przypadku abonamentu Fit Open zawieszenie możliwe jest 1 raz co 6 miesięcy. Zawieszenie 1 miesiąca jest bezpłatne, każde kolejne płatne 29 pln. Wniosek o zawieszenie członkostwa należy składać do 25 dnia miesiąca.
Calypso Starter
Calypso Starter to trzydniowy karnet do klubów Calypso Fitness upoważniający do korzystania bez limitu ze wszystkich funkcjonalności klubu
(poza usługami dodatkowo płatnymi). W ramach karnetu w ciągu 3 dni możesz korzystać ze wszystkich klubów Calypso Fitness.
Z oferty Calypso Starter można skorzystać tylko raz.
Datę startu karty Calypso Starter wskazujesz sam. W przypadku aktywacji Startera w dniu rejestracji masz prawo korzystać z usługi do końca tego dnia oraz przez kolejne 3 dni.
W przypadku określenia daty aktywacji Startera na dzień inny niż data rejestracji masz prawo korzystać ze Startera przez następujące po sobie kolejno
3 dni, liczone od godziny 00:00 dnia wskazanego jako dzień aktywacji Startera.
Tak. Kartę Calypso Starter możesz doładować o regularną ofertę dostępną na www.calypso.com.pl w każdym momencie, nawet po upływie terminu ważności Startera. Oferta dostępna jest po zalogowaniu do Strefy Moje C@lypso oraz na stronie www.calypso.com.pl
Rozliczenia i płatności
Jeśli Twoja płatność cykliczna nie powiodła się prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Calypso Fitness pod numerem telefonu +48 22 113 99 00
lub mailowo na adres poczty elektronicznej dok@calypso.com.pl
Nasza infolinia czynna jest:
Poniedziałek – Piątek w godzinach 08.00 – 20.00
Sobota w godzinach 08.00 – 16.00
Polecenie zapłaty to całkowicie bezpieczna i automatyczna forma regulowania cyklicznych płatności ustanawiana na rachunku bankowym przez jego posiadacza.
Dlaczego warto wybrać tę metodę płatności:
Oszczędność czasu – nie tracisz czasu na realizację powtarzających się operacji bankowych
Wygoda – nie musisz pamiętać o comiesięcznych płatnościach
Bezpieczeństwo – bez Twojej zgody nie wykonamy żadnej transakcji
Terminowość transakcji – masz pewność, że płatność będzie uregulowana na czas
Ochrona płatności – możesz odwołać kolejną transakcję jeszcze przed jej wykonaniem, a także domagać się zwrotu wykonanej transakcji w terminie do
8 tygodni od dnia jej realizacji (obciążenia Twojego rachunku). W każdym czasie możesz również cofnąć swoją zgodę, wtedy kolejne transakcje nie zostaną zrealizowane.
Polecenie zapłaty możesz dostarczyć wybierając jedna z opcji opisanych poniżej:
– Wydrukuj i złóż recepcji dowolnego klubu Calypso Fitness (Formularz otrzymasz na swojego maila podczas rejestracji konta)
– Wydrukuj i wyślij pocztą na adres podany poniżej (Formularz otrzymasz na swojego maila podczas rejestracji konta)
Calypso Fitness S.A.
ul. Puławska 427
02-801 Warszawa
z dopiskiem Calypso Fitness Biura
– Pobierz i wypełnij w recepcji dowolnego klubu Calypso Fitness podczas najbliższej wizyty ( Formularze dostępne są również w recepcji każdego klubu)
To wszystko co musisz zrobić – resztą zajmiemy się my. Prześlemy dyspozycję ustanowienia polecenia zapłaty do Twojego banku. W razie niepowodzenia przy weryfikacji danych wskazanych na formularzu niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą.
Cykliczne obciążenie karty to bezobsługowa forma płatności automatycznych. Po zarejestrowaniu usługi w system transakcyjnym eCard S.A. płatności
za Twój abonament będą regulowane automatycznie. Oczywiście w dowolnym momencie zlecenie takie może zostać odwołane.
To całkowicie bezpieczna metoda regulowania płatności.
Dane Twoje karty płatniczej nie będą zapisywane przez nasz sklep. Twoja karta płatnicza będzie identyfikowana na podstawie unikalnego numeru
(tzw. indeks) oraz ciągu znaków (tzw. „Cardhash”) przesyłanych przez serwis rozliczeniowy eCard S.A., umożliwiających obciążenie karty płatniczej w celu opłacenia abonamentu.
Dane karty płatniczej są zapisywane i przechowywane wyłącznie przez system rozliczeniowy eCard S.A.
Masz gwarancję, że numer Twojej karty znasz tylko Ty i Twój bank.
Jeśli Twoja płatność cykliczna nie powiodła się lub niebawem kończy ważność prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Calypso Fitness pod numerem telefonu +48 22 113 99 00
lub mailowo na adres poczty elektronicznej dok@calypso.com.pl
Nasza infolinia czynna jest:
Poniedziałek – Piątek w godzinach 08.00 – 20.00
Sobota w godzinach 08.00 – 16.00
Nie. Płatności za abonament można dokonać wybierając jedna z dwóch dostępnych metod płatności cyklicznych – polecenie zapłaty z rachunku bankowego lub cykliczne obciążenie z karty płatniczej.
Płatności cykliczne kartą w naszym sklepie obsługuje firma eCard S.A.
Jeśli Twoja płatność cykliczna nie powiodła się prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Calypso Fitness pod numerem telefonu +48 22 113 99 00 lub mailowo na adres poczty elektronicznej dok@calypso.com.pl
Nasza infolinia czynna jest:
Poniedziałek – Piątek w godzinach 08.00 – 20.00
Sobota w godzinach 08.00 – 16.00
Trening personalny
Oczywiście, jest to usługa dla każdego.
Tak, w naszych klubach zatrudniamy wyłącznie trenerów z uprawnieniami do prowadzenia treningów. Nasi trenerzy przechodzą również regularnie cykl wewnętrznych szkoleń.
Nie jest to wymagane, jeśli jednak masz wątpliwości skonsultuj się z trenerem przed pierwszym treningiem.
Przygotuj strój i obuwie sportowe, ręcznik oraz butelkę wody. Wystarczy tylko chęć do treningu i praktycznie jesteś gotowy.
Całą resztą zajmą się trenerzy.
Trening trwa 60 minut.
- Zalecamy minimum 2 treningi personalne tygodniowo. Przy większej regularności ćwiczeń efekt będzie szybciej zauważalny i odczuwalny.
Skonsultuj się ze swoim lekarzem, zabierz na rozmowę z trenerem dokumenty i historię kontuzji. Tylko trening z odpowiednim specjalistą pozwoli Ci
na szybki powrót do pełni zdrowia i sił.
Rozpisanie szczegółowego planu dietetycznego nie jest wliczone w cenę treningu personalnego. Nasi trenerzy jednak zawsze służą radą i chętnie udzielają wskazówek w zakresie zdrowego żywienia.
Aktualne ceny dostępne są w zakładce CENNIK/TRENING PERSONALNY po wyborze klubu, którym chcesz odbyć trening.
Płatność może być dokonana online lub na miejscu w recepcji klubu.
Rezerwacje i rozliczenia treningów personalnych
Tak, jest to możliwe na 24 godziny przed treningiem. Jeśli kupiłeś karnet przez Internet i posiadasz konto w strefie Moje C@lypso możesz zrobić to online.
Nie, jeżeli kupiłeś karnet w klubie rezerwacji możesz dokonać tylko osobiście lub telefonicznie.
Tak, jest taka możliwość. Obejmuje ona maksymalnie 1 trening. Takiej rezerwacji możesz dokonać tylko osobiście lub telefonicznie.
Tak, jest taka możliwość, ale wyłącznie pod numerem telefonu recepcji klubu, w którym chcesz odbyć trening. Nasza infolinia nie obsługuje rezerwacji.
Tak, trening personalny ważny jest przez 12 miesięcy od daty zakupu.
Jeżeli zarezerwowałeś swój trening online w strefie Moje C@lypso to otrzymasz automatycznie powiadomienie mailowe lub przez SMS. Preferowaną formę powiadomienia wskazujesz podczas zakupu treningu.
Pakiet może zostać zrealizowany w dowolnym klubie Calypso Fitness w Twoim mieście.
Nie, nie musisz posiadać karty Calypso Fitness. Niezbędne jest jednak posianie innej karty honorowanej przez Calypso Fitness: MultiSport, BeActive, MyLife lub FitProfit (tylko w klubie Calypso Fitness Warszawa Ursynów, Calypso Fitness Częstochowa Piastowska). Jeśli nie posiadasz żadnej z tych kart, możesz przed treningiem wykupić wejście jednorazowe w recepcji klubu.
Tak, ale tylko dla treningów zakupionych online. Podczas zakupu utworzysz automatycznie dostęp do strefy Moje C@lypso, gdzie będziesz mógł swobodnie zarządzać swoimi rezerwacjami.
Godziny treningów są indywidualnie ustalane z trenerami. Dostępne terminy możesz również sprawdzić na naszej stronie internetowej.
Trenerzy współpracujący
To profesjonalni trenerzy zewnętrzni, którzy świadczą usługi treningów personalnych w naszych obiektach. Calypso Fitness nie pośredniczy w rozliczeniach za usługę i nie ponosi odpowiedzialności za jakość prowadzonych treningów.
Rezerwacji dokonasz poprzez bezpośredni kontakt z wybranym trenerem. Dane kontaktowe dostępne są na profilu trenera w zakładce klubu, w którym chcesz ćwiczyć. Calypso Fitness nie pośredniczy w rozliczeniach za usługę i nie ponosi odpowiedzialności za jakość prowadzonych treningów.
Korty
Do zniżki na squash upoważniają karty Multisport, oraz karty Fit Profit (tylko w klubie Calypso Fitness Częstochowa Piastowska). W wybranych lokalizacjach dostępne są również zniżki z ważną legitymacja studencką. Więcej na: www.calypso.com.pl/cennik/korty
Karta Calypso nie upoważnia do zniżki na korty.
Nie posiadamy zniżek na korty do badmintona.
Karta BeActive nie upoważnia do zniżki na te usługi.
Jednorazowo z kortu mogą korzystać 4 osoby.
Tak, jeżeli posiada się karnet na więcej niż 1 aktywną grę.
Tak, karnet jest ważny 12 miesięcy od daty startu wskazanej podczas zakupu. Data startu może wybiegać maksymalnie 30 dni do przodu od daty zakupu.
Tak, jednorazowa gra posiada 12 miesięczny okres ważności.
Wypożyczenie sprzętu na godzinę zegarową wynosi 2zł za piłeczkę oraz 7-10 zł za rakietę. Lotki posiadamy jedynie w sprzedaży w cenie od 6 zł.
Tak, ale tylko bezpośrednio przed grą lub po niej.
Można wykorzystać 2 karty Multisport. Zniżka dostępna jest w wybranych klubach i na wybrane pakiety z cennika.
Zapraszamy na www.calypso.com.pl/cennik/korty
Kort można odwołać nie później niż 24h przed terminem rezerwacji. Brak odwołania rezerwacji we wskazanym terminie powoduje uznanie gry za odbytą
i usuniecie z dostępnych gier (na koncie użytkownika w strefie Moje C@lypso)
Nie, karnet na squash obowiązuje tylko w klubie, w którym został wykupiony.
Tak, rezerwacji można dokonywać również osobiście w klubie lub telefonicznie. Konieczne jest posiadanie aktywnego pakietu gier.
Recepcja klubu może poprosić Cię o podanie adresu email lub numeru telefonu oraz imienia i nazwiska.
Do poprawnego wyszukania Twojej rezerwacji niezbędne jest podanie id zamówienia (przesłane na maila zaraz po zakupie) lub okazanie dowodu osobistego. Jeśli korzystałeś z karnetu ze zniżka niezbędne jest okazanie karty lub dokumentu, która upoważnia Cię do zniżki. Honorowane karty uprawniające do zniżki to Multisport lub FitProfit (tylko w klubie Calypso Fitness Częstochowa Piastowska) .
Na serwisie dostępny jest harmonogram dostępności kortów tylko na 2 tygodnie do przodu. Jeśli chcesz zarezerwować termin na więcej niż 2 tygodnie skorzystaj z opcji „ rezerwacja cykliczna” – dostępne po zalogowaniu do strefy Moje C@lypso. Możliwość rezerwacji cyklu pojawia się w oknie
przy tworzeniu pojedynczej rezerwacji.
Odstąpienie od umowy zawartej przez Internet
Od umowy można odstąpić w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia.
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy i prześlij go na adres:
Calypso Fitness Biuro
ul. Puławska 427,
02-801 Warszawa