Jak przestać podjadać?

Każdy z nas zgodzi się, iż podjadanie między głównymi posiłkami z pewnością utrudnia utrzymanie wagi i nie jest naszym sprzymierzeńcem w walce o poprawę estetyki sylwetki.

Jak epidemia koronawirusa wpłynęła na masę ciała Polaków?

Obliczenia podane przez Instytut Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW wskazują iż, podczas izolacji każdy Polak przytył średnio 2kg. Dane przypadają na okres od 25 marca do 19 kwietnia,  stąd wynika iż średnie tempo tycia wynosiło ok. 0,5 kg na tydzień.

Trójbój siłowy – czy ma miejsce w treningu kobiet?

Mimo rosnącej świadomości, wciąż wiele kobiet pomija w planie treningowym ćwiczenia siłowe, ze względu na strach przed rozbudowaniem nadmiernej muskulatury. Przede wszystkim należy pamiętać iż, naturalny potencjał genetyczny i środowisko hormonalne nigdy nie pozwolą na uzyskanie wyglądu kulturystki.

Witamina D – witamina, której potrzebujesz

Ostatnio wiele mówi się na temat wielokierunkowego działania witaminy D. Kiedyś za jej główną funkcje uznawano zapewnianie właściwej gęstości mineralnej kości. Jednakże okazało się, że wpływa ona również na wiele procesów fizjologicznych w organizmie człowieka.

Trening #200: W parze raźniej z Maćkiem Wierzbowskim i Martyną Rapp.

Tym razem zapraszamy na wspólny trening siłowy.💪💪 Namów partnera lub innego domownika na ćwiczenia i do dzieła.🙂