10 PORAD DLA SZCZUPŁEJ SYLWETKI CZĘŚĆ II

W poprzedniej części artykułu opisałem Wam jaki wpływ na dietę odchudzającą mają deficyt kaloryczny, zwiększenie podaży białka, obniżenie podaży węglowodanów, odpowiednie dobranie spożywanych przypraw, ziół i innych specyfików oraz żywność 0 kcal. Mam nadzieję, że poprzednie wskazówki zostały już na stałe zaimplementowane w Wasze nawyki żywieniowe dlatego przejdźmy do pozostałych pięciu.

10 porad dla szczupłej sylwetki część I

Szukacie wskazówek, informacji na temat jak dojść do upragnionej sylwetki? Przegrzebując zasoby Internetu znaleźliście wiele sprzecznych lub nieistotnych faktów, które wcale nie są pomocne? Co powiecie na 10 porad przydatnych podczas procesu redukcji? Zaczniemy od tematów związanych z odżywianiem, a na końcu poruszymy specyfikę treningu.

Odpowiednia regeneracja – kluczem do sukcesu

Regeneracja jest równie ważnym aspektem jak trening. Niestety jest to najczęściej zaniedbywany element planu treningowego. Lekceważenie tego czynnika w procesie budowania masy mięśniowej może doprowadzić do odwrotnych skutków niż zamierzone.

Najczęstsze przyczyny powstawania kontuzji – jak ich uniknąć?

Kontuzje to odwieczna zmora każdej osoby aktywnej fizycznie – sprawdź co należy zrobić, aby ich się ustrzec.

Rozciąganie i rolowanie bez tajemnic

Kojarzycie ten obrazek na siłowniach gdzie ludzie leżą na macie, powyginani w nienaturalnych pozach, obwieszają drabinki i „przepychają” ściany? Zastanawiacie się po co to robią, a gdy już się dowiecie się, że praktykują rozciąganie – sami chcecie spróbować.