Czy zdrowa dieta musi być droga?

Zdrowa dieta niejednokrotnie kojarzona jest z dużym wydatkiem finansowym. Bazowanie na wymyślnych, drogich produktach często nie zachęca by zacząć zmieniać swoją dietę. W poniższym artykule odpowiedziano na pytanie, czy rzeczywiście zbilansowany jadłospis musi kosztować majątek?

Człowieku wyprostuj się – jak zadbać o zdrową i wyprostowaną sylwetkę

Niech rzuci kamieniem ten, kto przy rodzinnym stole nigdy nie usłyszał z ust swoich opiekunów komendy „Nie garb się tak!”, bądź „Wyprostuj się!”. Rodzice od najmłodszych lat napominali nas, abyśmy przyjmowali wyprostowaną sylwetkę. My zaś, po krótkiej samokontroli i przyjęciu oczekiwanej pozycji, szybko i bez refleksji wracaliśmy do pozycji dla nas wygodnej. Co zrobić by przestać skutecznie zaprzestać garbienia się? Dowiesz się z poniższego artykułu.

Jak naturalnie wzmocnić odporność?

Przeziębienia oraz infekcje zbierają rokrocznie obfite żniwa wśród Polaków. Odporność organizmu ma na celu obronę przed patogenami, takimi jak bakterie, wirusy czy drobnoustroje chorobotwórcze. Wiele osób kierując się przekazem płynącym z reklam telewizyjnych wybiera leczenie objawowe, na które składa się leczenie farmakologiczne. W niektórych przypadkach jest to konieczne, jednak lepiej zapobiegać niż leczyć. W artykule poruszono temat wzmacniania odporności w sposób naturalny.

Ćwiczysz regularnie, a efektów brak? Oto jeden z powodów – nieodpowiednia objętość treningowa cz. II

W tej części artykułu powiemy o sposobach wyliczania całkowitej objętości treningowej, metodach podnoszenia objętości treningowej, periodyzacji objętości w celu optymalizacji treningu, a także najczęściej popełnianych błędach które mogą hamować Twój rozwój.

Ćwiczysz regularnie, a efektów brak? Oto jeden z powodów – nieodpowiednia objętość treningowa cz. I

Rozpoczynając swoją przygodę z treningiem każdy z nas stawia sobie cele. Owe cele bywają bardzo różne. W popularnym schemacie Panie rozpoczynają treningi z chęcią pozbycia się zbędnych kilogramów. Z kolei u Panów nadrzędnym celem jest wzrost siły oraz masy mięśniowej. Początki napawają optymizmem. Ciało zmienia się w skutek regularnych treningów. Niestety z czasem efekty są marginalne bądź jest ich brak. Dlaczego?