Podciąganie – czy robisz to właściwie?

Pull-up, czyli podciąganie to ćwiczenie, które powinno znajdować się w niemal każdym planie treningowym. To jedno z najbardziej wszechstronnych i rozwojowych ćwiczeń. Kładzie nacisk na pracę górnych partii ciała, a przede wszystkim mięśni najszerszych grzbietu.

Kolacja. Co jeść, aby nie przytyć, wspomóc sen i regenerację? Kompletny przewodnik Część III

W trzeciej i zarazem ostatniej części wskażemy z jakich produktów korzystać najlepiej w celu optymalizacji architektury snu. Bogatych w węglowodany, białko czy może tłuszcze?
Ponad to przedstawimy przykładowe propozycje idealne na ostatni posiłek.

Kolacja. Co jeść, aby nie przytyć, wspomóc sen i regenerację? Kompletny przewodnik Część II

Z poprzedniej części dowiedzieliśmy się, o fundamentalnej roli snu w naszym życiu. Wiemy, dlaczego jest tak niezbędny do tego, by móc cieszyć się pełnym zdrowiem. Ponad to jesteśmy świadomi czynników i zachowań, które mogą negatywnie wpływać na jego jakość.

Kolacja. Co jeść, aby nie przytyć, wspomóc sen i regenerację? Kompletny przewodnik. Część I

Istnieje specyficzna grupa pytań, która stale pojawia się na salonach trapiąc myśli wielu osób. Szczególnie wśród jednostek wykazujących szczególną troskę o swoje zdrowie jednym z takich pytań jest to dotyczące tego, co i w jakich ilościach powinniśmy jeść na kolację?

Podstawowe badania krwi, które warto zrobić.

Regularnie wykonywane badania krwi, są niezbędne do prawidłowej oceny stanu zdrowia u sportowca zawodowca, jak i amatora. Odpowiednio zinterpretowane wyniki mogą, także pomóc prawidłowo sterować planem treningowym i dietetycznym.