Korzyści zdrowotne wynikające z podejmowania aktywności fizycznej u seniorów.

Odpowiednia dawka aktywności fizycznej na każdym z etapów życia jest bardzo ważna. Utrzymanie sprawności i kondycji u seniorów skutkuje poprawieniem wielu parametrów zdrowotnych, stąd ćwiczenia powinny być nieodzowną częścią codzienności. 

Jak epidemia koronawirusa wpłynęła na masę ciała Polaków?

Obliczenia podane przez Instytut Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW wskazują iż, podczas izolacji każdy Polak przytył średnio 2kg. Dane przypadają na okres od 25 marca do 19 kwietnia,  stąd wynika iż średnie tempo tycia wynosiło ok. 0,5 kg na tydzień.

Praca z domu. Jak sprawić, żeby była przyjemna i efektywna?

Wydawać by się mogło, że praca bez wychodzenia z domu to spełnienie marzeń. Okazuje się, że rzeczywistość, po raz kolejny, zweryfikowała nasze wyobrażenia, które po kilku dniach home office wyglądają nieco inaczej.

Człowieku wyprostuj się – jak zadbać o zdrową i wyprostowaną sylwetkę

Niech rzuci kamieniem ten, kto przy rodzinnym stole nigdy nie usłyszał z ust swoich opiekunów komendy „Nie garb się tak!”, bądź „Wyprostuj się!”. Rodzice od najmłodszych lat napominali nas, abyśmy przyjmowali wyprostowaną sylwetkę. My zaś, po krótkiej samokontroli i przyjęciu oczekiwanej pozycji, szybko i bez refleksji wracaliśmy do pozycji dla nas wygodnej. Co zrobić by przestać skutecznie zaprzestać garbienia się? Dowiesz się z poniższego artykułu.

Jak naturalnie wzmocnić odporność?

Przeziębienia oraz infekcje zbierają rokrocznie obfite żniwa wśród Polaków. Odporność organizmu ma na celu obronę przed patogenami, takimi jak bakterie, wirusy czy drobnoustroje chorobotwórcze. Wiele osób kierując się przekazem płynącym z reklam telewizyjnych wybiera leczenie objawowe, na które składa się leczenie farmakologiczne. W niektórych przypadkach jest to konieczne, jednak lepiej zapobiegać niż leczyć. W artykule poruszono temat wzmacniania odporności w sposób naturalny.