Wielkanocne potrawy – propozycje dietetyka

Wielkimi krokami zbliża się okres świąteczny. Wielkanoc to czas, w którym biesiadujemy z najbliższymi przy suto zastawionym stole. Oczywiście rodzinna uczta nie sprzyja wprowadzaniu dietetycznych wyrzeczeń, natomiast często tradycyjne potrawy mogą prowadzić do problemów z przewodem pokarmowym i z pewnością nie sprzyjają pracy nad gubieniem centymetrów w pasie. Warto zwyczajnie zastosować kilka prostych trików podczas przygotowywania potraw, tak aby móc w pełni cieszyć się czasem spędzanym w gronie najbliższych. W poniższym artykule przedstawiono propozycje przepisów, które są alternatywą dla tradycyjnych potraw wielkanocnych.

Czy warto wykonywać treningi na czczo?

Nie ma żadnych wątpliwości, iż zbilansowana dieta razem z aktywnością fizyczną przynosi efekty w postaci redukcji masy ciała, a także poprawy wyglądu sylwetki. Jednak coraz więcej osób szuka nowych metod, by przyspieszyć ten proces. Jednym z trendów jest trenowanie zaraz po przebudzeniu. Praktykowanie ćwiczenia bez śniadania ma zarówno zwolenników, jak i przeciwników. W poniższym artykule rozpatrzono w jakich przypadkach warto wykonywać trening siłowy bądź aerobowy bez spożycia posiłku.

Rola regeneracji w przygotowaniu do biegów długodystansowych

Każdy z nas chyba już tego doświadczył, setki treningów, wiele tygodni przygotowań i litry wylanego potu, a wszystko tylko po to, żeby bieg zakończyć na miejscu z dala od oczekiwanego. Wtedy pozostaję tylko zadać sobie pytanie: dlaczego tak się dzieje skoro realizowałem swój program treningowy od A do Z, a wszystkie moje parametry wręcz liniowo przesuwały się do góry aż do dnia zawodów? Przedstawiamy garść informacji na temat hiperkompensacji i regeneracji.

Odżywianie i suplementacja około treningowa w treningu siłowym

Masz już świetny plan treningowy. Motywacja nie opuszcza Cię nawet na chwilę. Sumiennie odpracowujesz każdy trening na siłowni. Jesteś w pewnym stopniu zadowolony/a z efektów, ale jakby nie do końca. Co można jeszcze poprawić? – nieustannie nurtuje Cię to pytanie. Dzisiaj porozmawiamy więc jak „podrasować” nasze efekty skupiając się na posiłkach i suplementacji około treningowej, ściślej mówiąc przed i po treningu oraz w jego trakcie.

Wpływ niedoczynności tarczycy na efekty treningowe

Tarczyca odgrywa ogromnie ważną rolę w organizmie, nie bez powodu często nazywana jest „królową metabolizmu”. Nieprawidłowe funkcjonowanie tarczycy często spowodowane źle dobranym treningiem, a także niedoborową dietą może w znacznym stopniu negatywnie wpływać na osiągi sportowe. W niniejszym artykule przedstawione zostały podstawowe zasady, pozwalające zadbać o prawidłową pracę tarczycy.

1 2 3 6