Trening uzupełniający w bieganiu

Na linii startu spotyka się dwóch zawodników, zarówno jeden, jak i drugi dobrze przepracował okres przygotowawczy i czują, że ten bieg będzie należał do nich. Zawodnicy startują wysuwając się na sam początek, utrzymują dobre tempo i pierwsze kilometry pokonują praktycznie w tym samym czasie, ale wraz z ilością przebiegniętych kilometrów jeden z nich zaczyna obniżać tempo swojego biegu, w przeciwieństwie do drugiego, który notuje zwycięstwo i wraz ze złotym medalem na szyi opuszcza podium. Zastanawiasz się pewnie co tak drastycznie wpłynęło na różnicę w wyniku obydwu zawodników? Za pomocą tego artykułu wytłumaczę Ci czym jest trening uzupełniający i w jaki sposób stosować go aby zmaksymalizować swoje wyniki.

Przyprawy, które podkręcają smak i metabolizm

Stosowanie przypraw może zdziałać o wiele więcej niż jedynie wzbogacić smak potraw. Niektóre z nich zawierają substancje, które mogą wspomóc pracę nad sylwetką. W poniższym artykule przedstawiono zioła, które wykazują właściwości wspomagające odchudzanie.

Charakterystyka treningu „push&pull” – optymalne rozwiązanie dla zaawansowanych

Jesteś osobą średnio zaawansowaną lub zaawansowaną i myślisz nad zmianą planu treningowego? Przebrnąłeś/aś przez półroczny, monotonny FBW? Skończyłeś/aś roczny staż na „splicie”? Szukasz nowych narzędzi i rozwiązań do dalszej pracy nad sylwetką, które pozwolą Ci rozwijać się bez ograniczeń? Zatem koniecznie musisz przeczytać poniższy artykuł i poznać strategię „PUSH&PULL”.

Niedobór snu i jego wpływ na zdrowie

Sen stanowi niezbędny element egzystencji człowieka – śpiąc, spędzamy około jedną trzecią życia. Podstawową kwestią zapewniającą zdrowie, o której wiele osób zapomina, jest dbanie o rytm dobowy i jego odpowiednią regulację. W poniższym artykule wyjaśniono wpływ niedoboru snu na różne aspekty naszego codziennego funkcjonowania.

Śniadania węglowodanowe czy białkowo-tłuszczowe?

Śniadanie od dawna przedstawiane jest jako „najważniejszy posiłek w ciągu dnia”. Obecnie w kwestii śniadań powstały dwa nurty. Pierwszy uznaje spożywanie pierwszych posiłków białkowo-tłuszczowych. Drugi natomiast dopuszcza dodanie węglowodanów. Wyboru należy dokonać w zależności od naszych potrzeb. Który typ posiłku jest dla Ciebie i czym one się różnią miedzy sobą?

1 2 3 8