Podciąganie – czy robisz to właściwie?

Pull-up, czyli podciąganie to ćwiczenie, które powinno znajdować się w niemal każdym planie treningowym. To jedno z najbardziej wszechstronnych i rozwojowych ćwiczeń. Kładzie nacisk na pracę górnych partii ciała, a przede wszystkim mięśni najszerszych grzbietu.

Podstawowe badania krwi, które warto zrobić.

Regularnie wykonywane badania krwi, są niezbędne do prawidłowej oceny stanu zdrowia u sportowca zawodowca, jak i amatora. Odpowiednio zinterpretowane wyniki mogą, także pomóc prawidłowo sterować planem treningowym i dietetycznym.

Trójbój siłowy – czy ma miejsce w treningu kobiet?

Mimo rosnącej świadomości, wciąż wiele kobiet pomija w planie treningowym ćwiczenia siłowe, ze względu na strach przed rozbudowaniem nadmiernej muskulatury. Przede wszystkim należy pamiętać iż, naturalny potencjał genetyczny i środowisko hormonalne nigdy nie pozwolą na uzyskanie wyglądu kulturystki.

Funkcja rozgrzewki w treningu biegacza

Głównym zadaniem rozgrzewki przed bieganiem jest sprawienie, aby bieg był dla nas łatwiejszy i bardziej bezpieczny w kontekście urazów. Jak powinna wyglądać rozgrzewka? Dowiesz się z niniejszego artykułu.

Człowieku wyprostuj się – jak zadbać o zdrową i wyprostowaną sylwetkę

Niech rzuci kamieniem ten, kto przy rodzinnym stole nigdy nie usłyszał z ust swoich opiekunów komendy „Nie garb się tak!”, bądź „Wyprostuj się!”. Rodzice od najmłodszych lat napominali nas, abyśmy przyjmowali wyprostowaną sylwetkę. My zaś, po krótkiej samokontroli i przyjęciu oczekiwanej pozycji, szybko i bez refleksji wracaliśmy do pozycji dla nas wygodnej. Co zrobić by przestać skutecznie zaprzestać garbienia się? Dowiesz się z poniższego artykułu.

1 2 3 8