Wielkanocne potrawy – propozycje dietetyka

Wielkimi krokami zbliża się okres świąteczny. Wielkanoc to czas, w którym biesiadujemy z najbliższymi przy suto zastawionym stole. Oczywiście rodzinna uczta nie sprzyja wprowadzaniu dietetycznych wyrzeczeń, natomiast często tradycyjne potrawy mogą prowadzić do problemów z przewodem pokarmowym i z pewnością nie sprzyjają pracy nad gubieniem centymetrów w pasie. Warto zwyczajnie zastosować kilka prostych trików podczas przygotowywania potraw, tak aby móc w pełni cieszyć się czasem spędzanym w gronie najbliższych. W poniższym artykule przedstawiono propozycje przepisów, które są alternatywą dla tradycyjnych potraw wielkanocnych.

Czy warto wykonywać treningi na czczo?

Nie ma żadnych wątpliwości, iż zbilansowana dieta razem z aktywnością fizyczną przynosi efekty w postaci redukcji masy ciała, a także poprawy wyglądu sylwetki. Jednak coraz więcej osób szuka nowych metod, by przyspieszyć ten proces. Jednym z trendów jest trenowanie zaraz po przebudzeniu. Praktykowanie ćwiczenia bez śniadania ma zarówno zwolenników, jak i przeciwników. W poniższym artykule rozpatrzono w jakich przypadkach warto wykonywać trening siłowy bądź aerobowy bez spożycia posiłku.

Odżywianie i suplementacja około treningowa w treningu siłowym

Masz już świetny plan treningowy. Motywacja nie opuszcza Cię nawet na chwilę. Sumiennie odpracowujesz każdy trening na siłowni. Jesteś w pewnym stopniu zadowolony/a z efektów, ale jakby nie do końca. Co można jeszcze poprawić? – nieustannie nurtuje Cię to pytanie. Dzisiaj porozmawiamy więc jak „podrasować” nasze efekty skupiając się na posiłkach i suplementacji około treningowej, ściślej mówiąc przed i po treningu oraz w jego trakcie.

Zamienniki cukru w diecie

Cukier jest w dzisiejszych czasach wszechobecnym dodatkiem do żywności. Możecie go znaleźć niemal w każdym produkcie. Wraz ze wzrostem jego konsumpcji w XXI wieku odnotowano zwiększoną zachorowalność na choroby serca, cukrzycę, nowotwory, próchnicę zębów i otyłość. Jak ograniczyć jego spożywanie? Tego dowiecie się w niniejszym artykule.

Kawa i jej znaczenie w życiu sportowca

Każdego ranka miliony ludzi rozpoczyna dzień od filiżanki kawy. Czy mity krążące o negatywnych skutkach picia kawy są prawdziwe? Czy też kawa, spożywana w odpowiedniej ilości niesie za sobą korzyści? Na te i inne pytania odpowiemy w poniższym artykule.