Przyprawy, które podkręcają smak i metabolizm

Stosowanie przypraw może zdziałać o wiele więcej niż jedynie wzbogacić smak potraw. Niektóre z nich zawierają substancje, które mogą wspomóc pracę nad sylwetką. W poniższym artykule przedstawiono zioła, które wykazują właściwości wspomagające odchudzanie.

Śniadania węglowodanowe czy białkowo-tłuszczowe?

Śniadanie od dawna przedstawiane jest jako „najważniejszy posiłek w ciągu dnia”. Obecnie w kwestii śniadań powstały dwa nurty. Pierwszy uznaje spożywanie pierwszych posiłków białkowo-tłuszczowych. Drugi natomiast dopuszcza dodanie węglowodanów. Wyboru należy dokonać w zależności od naszych potrzeb. Który typ posiłku jest dla Ciebie i czym one się różnią miedzy sobą?

Wielkanocne potrawy – propozycje dietetyka

Wielkimi krokami zbliża się okres świąteczny. Wielkanoc to czas, w którym biesiadujemy z najbliższymi przy suto zastawionym stole. Oczywiście rodzinna uczta nie sprzyja wprowadzaniu dietetycznych wyrzeczeń, natomiast często tradycyjne potrawy mogą prowadzić do problemów z przewodem pokarmowym i z pewnością nie sprzyjają pracy nad gubieniem centymetrów w pasie. Warto zwyczajnie zastosować kilka prostych trików podczas przygotowywania potraw, tak aby móc w pełni cieszyć się czasem spędzanym w gronie najbliższych. W poniższym artykule przedstawiono propozycje przepisów, które są alternatywą dla tradycyjnych potraw wielkanocnych.

Czy warto wykonywać treningi na czczo?

Nie ma żadnych wątpliwości, iż zbilansowana dieta razem z aktywnością fizyczną przynosi efekty w postaci redukcji masy ciała, a także poprawy wyglądu sylwetki. Jednak coraz więcej osób szuka nowych metod, by przyspieszyć ten proces. Jednym z trendów jest trenowanie zaraz po przebudzeniu. Praktykowanie ćwiczenia bez śniadania ma zarówno zwolenników, jak i przeciwników. W poniższym artykule rozpatrzono w jakich przypadkach warto wykonywać trening siłowy bądź aerobowy bez spożycia posiłku.

Odżywianie i suplementacja około treningowa w treningu siłowym

Masz już świetny plan treningowy. Motywacja nie opuszcza Cię nawet na chwilę. Sumiennie odpracowujesz każdy trening na siłowni. Jesteś w pewnym stopniu zadowolony/a z efektów, ale jakby nie do końca. Co można jeszcze poprawić? – nieustannie nurtuje Cię to pytanie. Dzisiaj porozmawiamy więc jak „podrasować” nasze efekty skupiając się na posiłkach i suplementacji około treningowej, ściślej mówiąc przed i po treningu oraz w jego trakcie.