ABC zdrowego odżywiania – Nowy Rok – tym razem się uda! cz.1

Za nami 2020 rok i przebojowym krokiem wchodzimy w Nowy Rok.
Jednak stara maksyma mówi, że brak ustalenia odpowiedniego planu, to planowanie porażki.

Zgodnie z powyższym, warto zastanowić się nad tym, co poszło w tym roku nie tak. Czy mogliśmy lepiej zadbać o rytm dobowy? A może unikać słodkich, kalorycznych przekąsek i zamienić je na smaczne, zdrowe i pożywne odpowiedniki? Wiecie, taka szczera rozmowa, jak w zdrowym związku.

Wigilijne dylematy

Rozważania na temat tego, czy powinniśmy sobie odmawiać wigilijnych potraw, czy nie, stanowi odwieczny dylemat wielu osób. Moim zdaniem, święta Bożego Narodzenia są tylko raz w roku, podobnie jak Wielkanoc.

Zastosowanie kreatyny w sporcie

Kreatyna jest jednym z najbardziej popularnych suplementów. Jej suplementacja przynosi pożądane efekty przez osoby aktywne fizycznie. Umożliwia sportowcom wykonywanie większej pracy na treningu, prowadząc do zwiększonych przyrostów siły, masy mięśniowej czy wydolności.

Kolacja. Co jeść, aby nie przytyć, wspomóc sen i regenerację? Kompletny przewodnik Część III

W trzeciej i zarazem ostatniej części wskażemy z jakich produktów korzystać najlepiej w celu optymalizacji architektury snu. Bogatych w węglowodany, białko czy może tłuszcze?
Ponad to przedstawimy przykładowe propozycje idealne na ostatni posiłek.

Kolacja. Co jeść, aby nie przytyć, wspomóc sen i regenerację? Kompletny przewodnik Część II

Z poprzedniej części dowiedzieliśmy się, o fundamentalnej roli snu w naszym życiu. Wiemy, dlaczego jest tak niezbędny do tego, by móc cieszyć się pełnym zdrowiem. Ponad to jesteśmy świadomi czynników i zachowań, które mogą negatywnie wpływać na jego jakość.